*ingen rubrik*

heej eller godmorgon
är det bara jag som stör mig på rubrik-.-
Guuud vad jag hatar det  skojade bara ;)
Men det är svårt att hitta på en rubrik :/
Men nu ska sluta att diskutera de hahah
Fotbollen börjar kl: 11.30-13.00 sen vet jag inte vad jag sak göra idag typ bara ta det lungt sen är det skola imorgon -.- usch fy och blää

KVARNBERGSSKOLAN
Jag har funderat lite: Jag börjar ju 7:an efter sommaren och då ska jag börja i kvarnberga men man måste ju välja en inriktning men jag tror jag vet vad jag ska välja eller jag är gansak säker på att välja Natur & Vetenskap... är det någon som läser min blogg och skulle vilja komentera lite och skriva hur det är att gå på det? :D

♥Kram kram♥
 
Hörs snart igen ;D

(kvarnbergsskolan)



VARNING FÖR EN NYVAKEN FANNY

(tagen med webb)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0