outfit+min dag :)

Heeeeeeeeeeeeej! saknat mig? :)♥
Idag slutade vi? jag kommer inte igår..min mamma slängde chemat bara för att hon trodde att vi skulle få ett nytt :o
Men jag och Selma skulle igentligen ta tåget hem men vi pallade inte xD så vi väntade typ i 1 timme på att hennes mamma skulle komma och skjutsa hem oss x) men när jag kom hem gick jag till mormor och morfar, jag orkade inte blogga där för doms data är fett seg :/ men där kollade jag lite på tv sen gick jag hem och så tog jag kort på min outfit (kommer bild) och nu ska jag snart äta sen ikväll kl: 20.00 ska jag se på annorlunda familj :) och efter det ska jag borsta tänderna och sen sova för jag är as trött på morgonen XD
Men här kommer bild på dagen outfit:

Linne: H&M
Tröja: H&M
Skärp: H&M
Jeans: H&M
hahaha allt var från H&M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0